Chrzanów - Będkowice

dystans (km) wysokość m n.p.m.
Rodzaj: pieszy
60.7 km
18h 45min
↗ 2151 m
↘ 2127 m
Początek szlaku: Chrzanów
Koniec szlaku: Będkowice

UWAGA! Szlak nie do przejścia w kolonii Stella (południowy Chrzanów). Proponowane obejście (bez znaków):

-od północy: skręt z ul. Podgórskiej w lewo, w ul. Kolonii Stella, do szlaku zielonego. Szlakiączem zielonym na południe, aż do połączenia ze szlakiem żółtym.

-od południa: na skrzyżowaniu ul Poręba z ul. Małopolską dalej szlakiem zielonym, aż do skrętu w prawo w ul. Kolonii Stella (do miejsca, w którym szlak zielony skręca w lewo na ukos do tyłu), którą do ul. Podgórskiej i znaków żółtych.

UWAGA! Szlak nie do przejścia - zlikwidowano kładkę na Regulance, pomiędzy stacją PKP Regulice a klasztorem Franciszkanów w Alwerni. Proponowane obejście (bez znaków szlaku):

-od północy: dalej ul. Prusa, skręt w lewo we Franciszkańską, po czym w lewo przez betonową kładkę na Regulance. Dalej lekko w prawo i prosto, po ok. 100m skręt w lewo, do góry. Ścieżką pod górę, do parkingu przy ul. Korycińskiego, przy Policji - powrót znaków szlaku żółtego.

-od południa: za klasztorem Franciszkanów, za parkingiem przy Policji, skręt w lewo, w ul. Klasztorną, po czym po 50m skręt w prawo, w asfaltowaną uliczkę. Na najbliższym zakręcie odbicie w prawo, w leśną ścieżkę. Zejście nią, na dole skręt w prawo i dojście do betonowej kładki na Regulance. Za kładką w prawo w ul. Franciszkańską, na skrzyżowaniu skręt w prawo w ul. Prusa, którą po kilkuset metrach powrót do żółtych znaków.